Polki i e-zakupy A.D.2013

W najnowszym raporcie ceneo.pl pod lupę wzięto kobiety oraz nawyki zakupowe w Internecie. Z ankiet przeprowadzonych przez popularną porównywarkę cen wynika, że liczba e-konsumentek z roku na rok się zwiększa, a Polki coraz świadomiej kupują w sieci oraz coraz większym zaufaniem darzą sklepy internetowe.

A jaka jest typowa polska e-konsumentka? Z badań wynika, że przedstawicielką najbardziej aktywnej grupy klientek e-sklepów jest młoda (21-40 lat), dobrze wykształcona (38,5% badanych posiada tytuł mgr) mieszkanka dużego miasta. Podczas zakupów kieruje się głównie korzystną ceną, ale zwraca też uwagę na bezpieczeństwo zakupów, opinie o sklepie i szybkość realizacji zamówienia. A co kupuje? Głównie odzież i obuwie (56,7%), a na drugim miejscu (z wynikiem 37,5%) znalazły się oczywiście… kosmetyki :)

Jaka jest Wasza opinia na ten temat? Widzicie podobieństwo między Wami a ankietowanymi? :)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *