Wasze opinie o LokiKoki.pl

Tworzenie sklepu internetowego nigdy nie kończy się wraz z uruchomieniem sprzedaży. Tak naprawdę nasza praca nad sklepem trwa nieustannie, gdyż zależy nam, by naszym Klientom zakupy robiło się coraz łatwiej i przyjemniej.
W tym celu każdy, kto robi zakupy na LokiKoki.pl, oraz ma jakiekolwiek uwagi, którymi chce się z nami podzielić, może to zrobić za pośrednictwem przygotowanej przez nas ankiety lub niezależnych portali, takich jak opineo.pl, nokaut.pl lub ceneo.pl.

Wnioski klientów są dla nas niezwykle ważne, dlatego jesteśmy wdzięczni za wszystkie opinie, zarówno te pozytywne, jak i negatywne. Są dla nas jak drogowskaz, który pokazuje, którą drogą iść, a także motywują nas do ciągłego rozwoju. To dzięki wam wiemy, że zawsze jest co poprawiać, że zawsze może być lepiej, a białe może być jeszcze bielsze :)

Ale przejdźmy do konkretów. Analizując wasze oceny, zauważyliśmy, że największą niedogodność stanowią zbyt ogólne, mało precyzyjne opisy produktów. I rzeczywiście, zgadzamy się, że część naszego asortymentu wymaga rozszerzenia opisów. Błąd ten możemy tłumaczyć faktem, że informacje o produktach otrzymujemy od producenta i na początku zakładaliśmy, że są one wystarczające. Jednak już kilka pierwszych sugestii naszych klientów dało nam do zrozumienia, że jest tutaj nad czym popracować. Od tego momentu dokładamy wszelkich starań, by opisy były obszerne i bogate w szczegóły. Linie kosmetyczne Kemon, Davines, Fudge czy Expert Serie L`Oréal Professionnel są tego najlepszym przykładem. Nieustannie pracujemy również nad rozwinięciem opisów produktów, dodanych na początku działalności sklepu. Nie jest to łatwe zadanie, gdyż mowa tu o setkach produktów, ale efekty już są widoczne, a obiecujemy, że będzie coraz lepiej!
Sugerowaliście nam również, że warto zadbać o to, by opisy kosmetyczne były identyczne z tymi na opakowaniach produktów. Niestety, otwarcie możemy powiedzieć, iż jest to niewykonalne. Oznaczałoby to dla nas przepisywanie informacji z każdej pojedynczej butelki. Tak jak wcześniej wspomniałam, nasze opisy zależne są od wizji producenta/dystrybutora i bardzo często zdarza się, że nieco różnią się od tych na butelce. Jednak, co najważniejsze, niezależnie od formy, treść pozostaje taka sama.
Inne wasze uwagi dotyczyły nieinformowania Klientów o zmianach, nowościach w LokiKoki.pl
Przyznajemy: zaniedbaliśmy nieco kwestię newsletterów. Dlatego naszym noworocznym postanowieniem :) jest regularne wysyłanie maili do naszych Klientów.

Ach! I jeszcze jedno:) Niektórzy z was podpowiadali nam, że w sklepie brakuje programu lojalnościowego, który zachęcałby do powrotów na strony LokiKoki.pl. Program już działa – na zupełnie nowych, jeszcze bardziej atrakcyjnych zasadach!
A to wszystko dlatego, że słuchamy naszych Klientów i spełniamy ich życzenia:)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *