Koniec z Przelewy24

Właśnie zrezygnowaliśmy z możliwości kupowania produktów w LokiKoki.pl poprzez operatora płatności Przelewy24 . To nie była łatwa decyzja, ponieważ firma oferuje bardzo atrakcyjne warunki dla sklepów opartych na IAI-shop. Niestety, system automatycznego księgowania okazał się zawodny. Zdarzało się, że system informował klienta, że transakcja się nie powiodła i należy ją powtórzyć, a pieniądze z konta i tak były pobierane. Wyobrażam sobie wściekłość klientów, którzy znaleźli wymarzony produkt, zapłacili za niego, a otrzymywali informację, że muszą zapłacić jeszcze raz.

Z początku byliśmy pewni, że są to jednostkowe przypadki – niestety odsetek nieudanych transakcji się nie zmniejszał. Przecież oferta błyskawicznych e-przelewów powinna usprawniać e-commerce, a nie opóźniać wysłanie przesyłki (na nasz mail nie zawsze trafiały informację o błędnych transakcjach). Szczytem niekompetencji okazała się sytuacja, kiedy nasza Klientka zapłaciła ponad 300 zł poprzez Przelewy24 dnia 12.03., a my zaksięgowaliśmy wpłatę dopiero 18.03. tylko i wyłącznie dlatego, że Klientka ponowiła wpłatę… tym razem normalnym przelewem.

Nadal udostępniamy usługę e-przelewów, jednak obecnie jedynym operatorem płatności jest Dotpay.

Przepraszamy wszystkich, którzy mieli problemy z płatnością w LokiKoki.pl spowodowane Przelewy24 :(

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *