Dziękujemy za „dziękuję” :)

Poczta, ankiety, infolinia…
Wszystkie te formy komunikacji służą nawiązaniu jak najlepszego kontaktu z naszymi Klientkami i Klientami. A jednocześnie stworzone zostały po to, by każdy z Was mógł podzielić się z nami swoimi odczuciami na temat funkcjonalności sklepu. Co za tym idzie, zdarza nam się usłyszeć słowa krytyki…

Ale z dumą mogę powiedzieć, że zdecydowanie częściej spotykamy się z pozytywną reakcją tych, którzy dokonali zakupów w LokiKoki.pl. Dla mnie, osoby która każdego dnia dba o zapewnienie obsługi na najwyższym poziomie, nie ma nic przyjemniejszego niż wyrazy uznania ze strony moich Klientów. To właśnie w prostych słowach ‚ok’, ‚polecam’, ‚dziękuję’, stanowiących treść e-maili i komentarzy na Opineo.pl, kryje się to, co daje nam energię i chęci, by nieustannie rozwijać się, by sklep był jeszcze lepszy.

Więc tym razem to ja, w imieniu zespołu LokiKoki.pl, dziękuję za to, że doceniacie naszą pracę i jesteście z nami:)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *