Nowy numer telefonu do kontaktu

Kolejny post z cyklu Leszek robi błędy. Tym razem popełniłem błąd z infolinią dla komórek. I to duży. Ale po kolei. Zdecydowaliśmy się na telefonią IP, ponieważ jest bardziej elastyczna i daje większe możliwości. Jedną z tych możliwości są przekierowania. Pracuję w ciągłym biegu, więc kiedy nie siedzę przed komputer infolinia przekierowuję rozmowy na mój telefon komórkowy. Tak mi się przynajmniej zdawało… Dziś klient powiedział mi, że z telefonu komórkowego nie można się do nas dodzwonić… Szok! Przecież wszystko działało! Otóż okazało się, iż telefon stacjonarny przestał przekierowywać, gdyż zabrakło środków na koncie pre-paid, których nigdy tam nie wpłacałem. Po prostu skoro wszystko na początku działało, nie przyszło mi, że konto było zasilone środkami promocyjnymi, które dał nam operator ;) A że przekierowanie na telefony komórkowe jest drogie (jak się później dowiedziałem), to te środki szybko się skończyły. Teraz do mnie dotarło, dlaczego ponad tydzień temu gwałtownie przerwało rozmowę z klientką, a ona później nie oddzwoniła. Pewnie próbowała… :( Przepraszam, że przez te kilkanaście dni nie można było dodzwonić się do nas telefonu komórkowego :( By uniknąć takiej sytuacji w przyszłości, podaję służbowy telefon komórkowy 782 065 223, który teraz będzie służył za infolinię komórkową :)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *