Totalna metamorfoza?
|Czasem słowa nie są w stanie oddać tego, co może pokazać obraz. Dziś przedstawiam Wam przedsmak zmian, jakie doświadczycie na LokiKoki.pl 🙂
Oto stan na 09.07.2009
A oto to, co zobaczycie za parę tygodni
Robi wrażenie, co? 🙂 Projekt przygotowała firma Jamel Interactive – profesjonaliści w każdym calu 🙂
4 komentarze
wow, prawdziwy skok cywilizacyjny 🙂
z tego co widac na tym zrzucie, sklep zapowiada sie na prawde niezle.
nie bede chwalil, bo mocne strony na pewno znasz bardzo dobrze, wiec sie poczepiam 🙂
– kontakt, czat – nie masz wrazenia, ze zazwyczaj takie czaty są martwe? moze zamiast tego lepiej gg, albo skypa podac?
– ceneo, z tego co pamietam to masz sprzedawac specjalistyczne produkty, nie bedzie tak, ze bedziesz sam ze soba tam porownywany? jesli tak to bez sensu na ceneo wysylac ludzi.
– belka ‚szukaj’, moze powinna znajdowac sie tam gdzie jest ‚filtr’, ‚sortuj’ itp. ? dla mnie byloby to bardziej intuicyjne
– opinie o sklepie, spytaj ‚przecietnego internaute’ co sądzi o takich opiniach. dla mnie sa one zupelnie niemiarodajne i jak widze cos takiego to zawsze wesze podstep 🙂 („pewnie sami to sobie napisali”). Moze tylko ja jestem taki podejrzliwy, jesli tak to b fajny sposob uwiarygodnienia sklepu.
– blog – moze warto, zeby byl bardziej o wlosach, a niejako przy okazji o sklepie?
to tak w ramach czepiania sie i luznych spostrzezen, moze ktoras uwaga cos Ci pomoze.
poza tym jestem pelen zazdrosci, bo wszystko wyglada b profesjonalnie 🙂
@mikolaj:
dzieki za komplementy 🙂
a co do Twoich sugestii:
– czat jest szybszą alternatywą dla maila. Zaleta czata ma polegać na tym, że jest w 100% webowy i nie wymaga posiadania zainstalowanej aplikacji na komputerze – jak to jest w przypadku GG czy Skype
– trafna uwaga 🙂 tutaj chodzi głównie o opinie sklepie w ramach funkcjonalności „zaufane opinie”, które wykluczają możliwość manipulacji
– filtr i sortuj nie są na każdej podstronie, dlatego szukaj jest na ROSie
– opinie o sklepie – patrz wyzej 😉
– blog – znow trafna uwaga 🙂 blog będzie ewoluował w tym kierunku 🙂
Mikolaj jestem pewien, ze gdybyś Ty robił sklep internetowy to byś go zrobił przynajmniej tak dobrze. Niemniej Twoja zazdrość mi schlebia 😉
Nowy lay jest re-we-la-cyj-ny!
– jeśli chodzi o czat, znam osobiście parę osób, które i z odpaleniem czata w javie miałyby problem 😉 ale tak na poważnie, to będzie coś w deseń bankowych czatów? Mam na myśli, że po zalogowaniu użytkownik zostanie połączony z konsultantem/tką, czy też może luźne pogaduchy?
– zgadzam się co do bloga 😉
Nowa grafika jest o wiele lepsza, teraz wszystkie elementy sklepu lepiej ze sobą współgrają.
Nie jestem do końca przekonany o słuszności koncepcji bloga „bardziej o włosach”. Wydaje mi się, że raczej powinien dotyczyć samego sklepu i doświadczeń związanych z jego prowadzeniem, dla rozważań o włosach można w przyszłości otworzyć forum 😉